Forum mamhOpla.com.pl

Diagnostyka - CDP+


szmic
Głowice diagnostyczne CDP+, które występują również pod nazwami New VCI DS150E itd..., pozwalaja na dostęp do wszystkich elektronicznych systemów w pojazdach diagnozując je z dokładnością porównywalną do testerów fabrycznych.
W załączniku opis głowic, obsługiwane modele, informacje co można tym zrobić.
Przedstawiony materiał ma charakter informacyjny. Posiadanie nielegalnego oprogramowania i urządzeń z nim współpracujących jest karane i podlega karze grzywny, ograniczenia wolności, zarekwirowania sprzętu, na którym nielegalne oprogramowanie jest zainstalowane itd...


.pdf   Głowice diagnostyczne CDP.pdf (Rozmiar: 657.55 KB / Pobrań: 54)

.pdf   Rodzaje głowic.pdf (Rozmiar: 338.22 KB / Pobrań: 40)

Adaptery złącz do osobówek:
1 x Kabel Mercedes Benz 38 pin, 1 x Kabel OPEL 10 pin, 1 x Kabel Audi 2P + 2P, 1 x Kabel BMW 20 pin, 1 x Kabel PSA 30 pin, 1 x Kabel PSA 2 pin, 1 x Kabel FIAT - 3 pin, 1 x Kabel zasilający.

You are not allowed to view links. Register or Login to view. Zarejestruj mnie You are not allowed to view links. Register or Login to view. Zarejestruj mnie You are not allowed to view links. Register or Login to view. Zarejestruj mnie You are not allowed to view links. Register or Login to view. Zarejestruj mnie
You are not allowed to view links. Register or Login to view. Zarejestruj mnie You are not allowed to view links. Register or Login to view. Zarejestruj mnie You are not allowed to view links. Register or Login to view. Zarejestruj mnie You are not allowed to view links. Register or Login to view. Zarejestruj mnie
Dla adapterów na fotkach 6 i 7 wymagany jest przewód zasilający - fotka 8.
Jak diagnozować: You are not allowed to view links. Register or Login to view.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-03-2016, 15:42 przez szmic.)

Odpowiedz
szmic
Uzupełniając temat prezentowanych głowic, w załączniku kilka screenów z kolejnego programu, który działa z wszystkimi wymienionymi głowicami.


.pdf   Program dla głowic.pdf (Rozmiar: 771.12 KB / Pobrań: 49)

W przypadku marki opel dość sporo materiału pomocniczego z opisami możliwych przyczyn usterek, dane techniczne, regulacje, diagnostyka, pełne skanowanie pojazdu itd.  W wykazie pojazdów praktycznie wszystkie modele opla do początku 2015r.
Przykładowy film z diagnostyki You are not allowed to view links. Register or Login to view.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-02-2016, 13:42 przez szmic.)

Odpowiedz
pimpek
Cześć. Mam prośbę do was chłopaki. Czy mógłby ktoś z was polecić mi co kupić do diagnozowania mojej Asi,r . 20 11 na OLX pełno wszystkiego, a dla mnie laika w tej sprawie trudno coś wybrać. Chciałbym skasować błędy, popatrzeć na parametry itp. I w tej chwili dla mnie najważniejsze to przeprowadzić naukę małej dawki paliwa zaworu scv na pompie wtryskowej. Poleccie jakiegoś linka z aukcja. Dzięki.

Odpowiedz
szmic
Krzysztof najlepszy jest  dedykowany OP, w przypadku opla z 2011 może być problem, bo nie zawsze funkcja nauki małej dawki jest aktywna w tym roczniku, nawet z nowszą wersją programu z obsługą do 2014, głowice opisywane powyżej jak najbardziej nadają się, wykonałem taką głowicą programowanie w AJ.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-07-2015, 09:06 przez szmic.)

Odpowiedz
szmic
W załącznikach jak zrobić naukę małej dawki paliwa oraz sprawdzić stan nasycenia filtra cząsteczek stałych DPF przy użyciu głowicy diagnostycznej typu CDP+ na przykładzie Opla Astry J 2012r.

Załączone pliki:

.pdf   nauka małej dawki paliwa_Delphi.pdf (Rozmiar: 493.13 KB / Pobrań: 40)

.pdf   nasycenie filtra DPF_Delphi.pdf (Rozmiar: 500.13 KB / Pobrań: 41)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-07-2015, 21:21 przez szmic.)

Odpowiedz
szmic
To samo co powyżej,  sprawdzone na AH innym programem, który obsługuje pojazdy do 2015r.

Załączone pliki:

.pdf   nauka małej dawki paliwa_WOW_Wurth.pdf (Rozmiar: 806.36 KB / Pobrań: 20)

.pdf   nasycenie filtra DPF_WOW-Wurth.pdf (Rozmiar: 740.55 KB / Pobrań: 15)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-02-2016, 18:37 przez szmic.)

Odpowiedz
szmic
na rynku pojawiła się nowa głowica typu TCS/CDP+ z nazwą VD600, działa z oprogramowaniem opisanym powyżej, oprócz zmiany koloru obudowy nie wprowadzono szczególnych zmian w elektronice.
   

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-02-2016, 10:05 przez szmic.)

Odpowiedz
Motore_krzysztof
Przeczytałem, twój wpis, jest ciekawy. Ale dalej nie rozwiało mojej niepewności. Który tester kupić. Na alllegro jest ich dużo i który teraz wybrać. Może pomożesz. Albo podeśle ci linki to powiesz który ma ręce i nogi  Wink

Odpowiedz
szmic
Polecam głowicę z pierwszej fotki tematu, od sprzedawcy raczej ciężko dowiedzieć się czy jest to wersja elektroniki dwupłytowa i na jakich przekaźnikach, dlatego jest trochę problem z zakupem. Może warto  poczekać, na zagranicznych serwisach sprzedają już z nową wersją oprogramowania, której u nas jeszcze nie udostępniają.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-09-2016, 18:52 przez szmic.)

Odpowiedz
Motore_krzysztof
Kurcze z tego co rozumiem to wersja dwupłytowa jest lepsza. Napisałem do jednego (link jest już nieaktywny) zobaczymy co odpisze. Widziałem że fajne wersje są na eBayu w Francji

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-02-2016, 14:17 przez szmic.)

Odpowiedz
szmic
Głowica z linku jest dobra, cena przesadzona, jeżeli masz zamiar kupić z zestawem kabli to trzeba się dobrze zastanowić, użyłem
z takiego zestawu dwa razy redukcję na 3 pin do fiata i okrągłe do BMW, większość ma przecież OBD2, a w samochodach poniżej 2000r sterowniki są bardzo ograniczone, oprócz błędu nie ma tam nic ciekawego, z wersją dwupłytową to loteria , po prostu ma działać i tyle, sprawdzaj portale aukcyjne.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-02-2016, 18:38 przez szmic.)

Odpowiedz
Motore_krzysztof
właśnie widziałem na ebayu WoW Wurth 5.00.8R2, w polsce jeszcze nie :Smile Dzięki za info. 

Odpowiedz
szmic
Dla poprawnego działania głowicy z programem WOW  należy pamiętać, iż w programie trzeba mieć spójne firmware z innymi programami dla tych urządzeń. Opis konfiguracji głowicy bez modułu bluetooth z WOW zamieszczony w załączniku. FW należy rozpakować do odpowiedniego folderu w programach oraz zrobić aktualizację głowicy i test, jest to bezpieczne, zawsze można powrócić do poprzedniego FW lub wyższego.
You are not allowed to view links. Register or Login to view. Zarejestruj mnie

Załączone pliki


.pdf   Konfiguracja głowicy WOW.pdf (Rozmiar: 556.35 KB / Pobrań: 42)
.rar   FW 1423 WOW.rar (Rozmiar: 1.72 MB / Pobrań: 20)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-02-2016, 18:40 przez szmic.)

Odpowiedz
VIOLATOR
Dzieki szmic a linka Wink no i za cenne informacje Smile

Odpowiedz
lobuzbodzio
witajcie, przyszedł do mnie DS 150e 2014.3 i nic nie mogę zrobić za wyjatkiem diagnozy silnika. To normalne czy sprzęt uwalony.
Głowica zaktualizowana test OK a i tak nic więcej nie mogę zrobić gdzie bym nie wchodził jak już mam kliknąć np kontrolę abs staje i dalej nie idzie. Z góry dziękuję za odpowiedź. dodam iż z alliexpres zatem ciężko że sprzedawcą cokolwiek wyjaśnić.

Odpowiedz

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Diagnostyka Opel - Interfejs diagnostyczny - procedury aktywacji i programowania Mietas 16 23,864 08-02-2017, 23:57
Ostatni post: rafael1985
  Diagnostyka - SDPROG szmic 30 40,189 23-10-2016, 06:25
Ostatni post: ja37
  {Ogólny}  Diagnostyka Vpecker szmic 0 643 19-10-2016, 21:52
Ostatni post: szmic
  Diagnostyka ELM327_Modyfikacja szmic 4 4,806 04-08-2015, 19:58
Ostatni post: szmic
  Diagnostyka - Autophix ES620 szmic 0 4,679 23-08-2014, 22:37
Ostatni post: szmic

Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości