Forum mamhOpla.com.pl

{Ogólny}  Diagnostyka Vpecker


szmic
Kolejny uniwersalny tester diagnostyczny Vpecker , testowany to zielony z Wi-Fi.
[IMG=Aby widzieć załącznik musisz być zalogowany]Aby widzieć załącznik musisz być zalogowany[/IMG] Zarejestruj mnie

Oprogramowanie instalujemy z aktywnym połączeniem internetowym, wszystkie aktualizacje oraz bazy pobiera się online, później możemy korzystać z Wi-Fi laptopa bez konieczności dodatkowego routera czyli diagnostykę możemy robić gdziekolwiek , w garażu, w lesie czy na polanie, co jest dużą zaletą tego urządzenia (zasięg do 100m) i lepszą opcją niż bluetooth. Sam program jest w 25 językach, w tym PL, aktywne 78 marek pojazdów podzielonych odpowiednio na grupy  Ameryka, Europa, Azja itd.., kompatybilny od XP do win10. Nowsze systemy windows 8 i 10 umożliwiają stabilniejszą pracę. Na windows 10 wszystko pracowało płynnie. Minimalne wymagania sprzętowe to: miejsce na dysku min.5G, pamięć min.1G.
Jakie funkcje zawiera oprogramowanie Vpecker:
reset wymiany oleju, adaptacja biegu jałowego, odpowietrzanie, kalibracja, adaptacja przepustnicy, reset DPF, wymiana klocków hamulcowych,  rozruch wstępny ECU, inicjalizacja ECU, itd.., jest tego sporo, lecz więcej testów niż opcji programowania.
Tyle teorii, sprawdziłem kilka najpopularniejszych marek:
Reno - mogłoby być lepiej,
Audi, VW - jedynie co było godne uwagi to odczyt PIN, tylko czy działa nie wiadomo (taką opcję posiada również VAG ITS z firmy Viaken - funkcja nie działa)
BMW - dość sporo możliwości, lepsze rozwiązanie niż dedykowana INPA i pochodne programy, nie trzeba dużo kombinować z połączeniem no i mamy PL
Opel - poniżej krótki film na przykładzie AH w opcji demo ukazujący dostępne funkcje dla opla, podczas podłączenia do AH nie mogłem zrobić filmu z powodu błędu programu do nagrywania, dlatego tylko demo, które i tak dużo wyjaśni, trochę więcej opcji widać było w Insigni z silnikiem diesla 2.0 DTH i DTJ, natomiast AJ i ZB bez specjalnych wodotrysków, jedynie zainteresowała mnie możliwość wejścia i sprawdzenia czujnika deszczu. Sprzęt nie jest najtańszy, więc osądzicie sami na podstawie filmu czy warto inwestować. Zapewniano mnie, że niektóre marki są z obsługą do 2016 - nie wiem które, chyba Azjatyckie wynalazki, to co mnie interesowało było max. do 2013, a większość poniżej tego rocznika, jedynie wybierając uniwersalnie OBD II mamy ograniczoną opcję do 2015. Plik "info" opel zawiera szczegółowe informacje nt roczników i modułów.

Załączone pliki


.rar   Vpecker_Astra_H.rar (Rozmiar: 14.84 MB / Pobrań: 2)
.pdf   info opel.pdf (Rozmiar: 523.91 KB / Pobrań: 3)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-10-2016, 09:20 przez szmic.)

Odpowiedz

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Diagnostyka Opel - Interfejs diagnostyczny - procedury aktywacji i programowania Mietas 16 23,866 08-02-2017, 23:57
Ostatni post: rafael1985
  Diagnostyka - CDP+ szmic 70 25,237 27-01-2017, 21:36
Ostatni post: szmic
  Diagnostyka - SDPROG szmic 30 40,194 23-10-2016, 06:25
Ostatni post: ja37
  Diagnostyka ELM327_Modyfikacja szmic 4 4,809 04-08-2015, 19:58
Ostatni post: szmic
  Diagnostyka - Autophix ES620 szmic 0 4,679 23-08-2014, 22:37
Ostatni post: szmic

Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości