Forum mamhOpla.com.pl

{Vectra C_Signum}  Wyłączenie IDS+ po zmianie amortyzatorów na standard


noso
Witam wszystkich

Mam problem... otóż po zmianie amortyzatorów z IDS+ na standardowe wywaliło mi błąd na desce. Znacie może w Krakowie i okolicach kogoś z tech2 kto pomoże mi się tego pozbyć?
Szukałem trochę w sieci, znalazłem jakiś manual z niemieckiej strony, ale już dwóch speców próbowało ogarnąć temat i bez skutku... kontrolka świeci a przycisk sport nie działa Sad
Proszę o pomoc

Albo może ktoś z was ma jakąś poradę krok po kroku jak to wyłączyć???

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-06-2015, 20:38 przez noso.)

Odpowiedz }
Otrzymane podziękowania:
Staff
HadeS
Administrator

no ale przecież istnieje opcja odłączenia samego IDS+ tzn. tematu amortyzatorów (czyli amory, moduł i czujniki) a przycisk Sport będzie nadal zmieniał to co trzeba prócz utwardzenia amorów.
Czyli należy za pomocą Tech-2 wyłączyć funkcje CDC oraz w niektórych egzemplarzach w zegarach przestawić na IDS - nie występuje

Tech-2 w Krk >> albo w ASO Wink podpytaj też wna ul. Stoczniowców 1 tel. 502 74 56 57 czy mają Tech'a

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-06-2015, 20:47 przez HadeS.)

--


You are not allowed to view links. Register or Login to view.  You are not allowed to view links. Register or Login to view.
Odpowiedz }
Otrzymane podziękowania:
noso
Tylko w których modułach to CDC i zegary trzeba wyłączyć???

ASO... dzwoniłem i powiedzieli że się nie da... fachowcy śmiechu warte...
Jutro zadzwonię tam gdzie pisałeś i może coś wykombinują

Odpowiedz }
Otrzymane podziękowania:
Staff
HadeS
Administrator

W paru miejscach musisz zmienić:
Najpierw wchodzisz w podwozie-> CDC ->programowanie -> tu ustawić wszystko na nie występuje.

Potem trzeba wejść we wszystkie zakładki elementów współpracujących z IDS+ i tam gdzie potrzeba zrobić na CDC " nie występuje", czyli. m.in. CIM, AFL, wspomaganie kiery, ABS, ECU, itp.

Potem wchodzi się bodajże w nadwozie-> zegary i zaznacza IDS + nie występuje. i trzeba odłączyć przycisk sportu od ids+ inaczej będzie problem z ESP.

Pozostałe parametry pod przyciskiem sport pozostaną bez zmian o ile ich nie deaktywowałeś. jakieś błędy zostaną w pamięci bo fizycznie sterownik jest (za schowkiem chyba) ale już na desce nie powinno być problemu z kontrolką.

Napisałem to nieczytelnie - wiem, ale z pamięci. Najlepiej jak to zrobi fachowiec - bo można nagmatwać....

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-06-2015, 21:37 przez HadeS.)

--


You are not allowed to view links. Register or Login to view.  You are not allowed to view links. Register or Login to view.
Odpowiedz }
Otrzymane podziękowania:
noso
Ok. Dzięki za poradę. Mam nadzieje że JARO ze Stoczniowców pomoże

Odpowiedz }
Otrzymane podziękowania:
Staff
szmic
W załączniku krótki opis jak wyłączyć ids+, z zachowaniem reszty (reakcja na gaz i ster.)

Załączone pliki


.pdf   wyłączenie kontrolki ids+.pdf (Rozmiar: 187.81 KB / Pobrań: 21)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-02-2017, 15:57 przez szmic.)

Odpowiedz }
Otrzymane podziękowania: Ryhu

Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości