Forum mamhOpla.com.pl

{InsigniaB}  Wymiana amortyzatorów, sprężyn tarcz i klocków hamulcowych.


as1978
Dzień Dobry Koledzy. Tym razem czeka mnie wymiana amorków i sprężyn przód  oraz  tarcz i klocków przód - w Insigni. Jakie są  momenty dokręcenia jarzma zacisków i reszty ustrojstwa ?

Odpowiedz }
Otrzymane podziękowania:
Staff
szmic
Wg życzenia, proszę czytać nagłówki rysunków

Załączone pliki


.pdf   Hamulce przód _tył Insignia.pdf (Rozmiar: 486.26 KB / Pobrań: 5)
.pdf   Zawieszenie Insignia.pdf (Rozmiar: 227.04 KB / Pobrań: 4)

Odpowiedz }
Otrzymane podziękowania:
as1978
No i zaczęły się schody. Wymieniłem tarcze przód i klocki. Jeden prowadnik z przodu - lewy przód- był całkowicie zapieczony i zardzewiał- zero ruchu. Okazało się też, że z tyłu klocki z prawej, trą metalem o tarczę. Rewelka. O dziwo po lewej stronie z tyłu, klocki miały jeszcze około 8-9 mm. Taka duża rozbieżność mi się nie podoba. Czym może to być spowodowane? Zacisk tył prawy, ciężko dawał się wciskać wkręcając.Lewy szedł w stosunku do prawego luźno. Nadmieniam, że linka ręcznego wydaje sie ok. Przewód czy zacisk? Jak sprawdzić? da sie?

Odpowiedz }
Otrzymane podziękowania:
Staff
HadeS
Administrator

Jeśli chodzi o tył to jak dla mnie w 90% wina prowadnic a na pewno zacisku.
Co ja bym zrobił.
Oczyściłbym jarzma, blaszki oraz przesmarował. Zregenerował zaciski koszt zestawu regeneracyjnego to ok 40zł na 1 szt, więc koszt mały. 80zł za cały tył + płyn hamulcowy

No i oczywiście koszt klocków i ewentualnie tarcz - bo nie wiem w jakim są stanie po takiej rzeźni

--


You are not allowed to view links. Register or Login to view.  You are not allowed to view links. Register or Login to view.
Odpowiedz }
Otrzymane podziękowania:

Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości